Dag handel rådgivning: Identificering og afslutning tabere

Fleste erhvervsdrivende er på udkig efter poster med en meget høj sandsynlighed for succes. Websteder og boghandlere er lastet med dagen handel rådgivning til at udfylde denne “behov”. Nogle af det er temmelig god post rådgivning. En masse af det er gennemsnittet, der er faktisk ikke en god ting. Men god eller gennemsnitlige, hvis de fører dig til at tro, at “Hvis du kan finde bedre poster, du vil tjene penge.” End det er dårlig dag handel rådgivning, det er en løgn, og de tager dine penge og de tager dig en tur.
Tja, er det tid til at holde op med at tro løgnen. Stop at betale for “sikker ting” post metoder.
Jeg har været dagen handel futures for mere end 20 år og jeg har udviklet en strategi, der gør penge konsekvent. Lover jeg ikke overnight succes, hvem er virkelig virkelig ønsker at lære daytrading, indser, at det ikke er et få rig hurtig erhverv. Ja, min metode omfatter store poster, men de fleste taber erhvervsdrivende har anstændig løsning strategier. Min erfarne daytrading rådgivning fokusere ikke så meget på posterne som det gør på udgange…
Lovovertrædelse vinde ikke denne boldspil, forsvar gør.
Hvis du vil gøre det day trading stock market, og rent faktisk blive en succes på det, må du forstå, hvorfor det er, og derefter du vil programmere dine reflekser til at følge din viden.
Tænk på det på denne måde… store virksomheder bruger millioner af dollars opfinde boatloads af produkter, der er værdiløse. Men i de tidlige stadier af forskning og udvikling, selskabet kan ikke fortælle hvilke produkter vil tjene penge. Hvis de tager alle deres nye produkter til markedet, og kun et par sælge, få opveje ikke taberne, og selskabet vil gå.
De fleste nye virksomheder (ca. 95% af nogle skøn) undlader. Det samme gælder for erhvervsdrivende, de ønsker at blive en succes, men bare ikke ved hvordan man gå om det, hvilke daytrading rådgive bør de tro, og som blot forsøger at tage deres penge. Men der er en opadrettet til alt dette, succesrige virksomheder ved en hemmelighed. De finde en måde at identificere deres tabere i de tidlige stadier… og hurtigt lukke projekterne før du mister en masse penge i markedsføringsprocessen.
Som James Surowiecki udtrykker det i sin bog, “The Wisdom of Crowds” “… virksomheder placerer store satsninger på tabere hele tiden. Hvad gør et system succes er dens evne til at genkende tabere og dræbe dem hurtigt.”
Det samme er tilfældet med aktiehandel strategier. Erfarne forretningsdrivende at placere væddemål på tabere hele tiden, men de ved, hvordan til at identificere tabere og dræbe dem hurtigt, før meget (hvis nogen) penge er tabt.
Jeg lukker bad handler godt før min hårde stop er ramt, men nogen kan gøre. Men du er også nødt til at genkende din tabere tidligt. Ellers vil du dræbe dine gode handler sammen med de dårlige.
Hver vellykket erhvervsdrivende jeg har mødt har en måde at komme ud tidligt bad handler. Uanset hvilken rute du tager, at identificere og afslutning tabere er nøglen til handel.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *