Økonomisk frihed: I ru økonomiske farvande

Mange virksomheder og familier, der kæmper inden for rammerne af den nuværende økonomi; men nogle mennesker stadig finder nye måder at “tænke uden for boksen.” Økonomien er ligesom fartgrænsen på motorvejen; nogle mennesker holde kursen, mens andre trækker ind i high-speed lane og give det alle de har fået.
Nu – jeg er ikke at tilskynde dig til at bryde hastighedsgrænsen, men jeg er at lade dig vide, at du kan overgå opfattede økonomiske barrierer, selv i en hård Økonomi. Hvordan er det muligt? Det tager innovatorer til at komme ud af en økonomisk nedtur. Uanset om du tænker i en recession eller depression, kræver det kreativ tænkning på alle vores dele at komme ud af en.
Tilsyneladende, tænkning er op til den private sektoren, for øjeblikket, så hvad skal vi gøre? Først og fremmest forskning dit mål, finde ligesindede, nedskrive dine mål og gå til det. Det kræver engagement, og det vil ikke ske på en dag. Hvis du har samlet et team, lad alle arbejder med deres stærke sider.
Vurdere styrken af en innovator i forhold til “den numre person.” Vi alle har styrker og svagheder, men vi er nødt til at udnytte de stærke punkter for succes. Selv en uafhængig tænker kan passe ind i en kollektiv gruppe, hvis han eller hun indvilliger i at være konstruktiv. Dette er grunden til, at en kollektiv gruppe er så stærk i forhold til en “solo handle.”
Sammen, kan du forskning muligheder og sætte tvivl til side. Lige nu, er der muligheder i servicering, høring og internethandel. Der er også flere muligheder, men de kræver indledende forskning fra din side.
Jeg talte for nylig med en herre, der har foretaget en impulsiv investering. Han har tilbragt næsten $10.000 på sit websted. Han tilbyder en bred vifte af produkter, som intet har til fælles. Han får ingen trafik, ingen salg og vidundere hvorfor.
For det første, han har gode hensigter, men han gøre ikke nogen forskning. Han gik ind i dette foretagende på impuls og “afveje ikke” nogen råd. Ikke alle de råd, du får vil være nyttig, men det vil hjælpe dig gøre en uddannet beslutning. De fleste alle, der er gennemført på internettet, har gjort deres forskning og derefter fundet en særlig niche. Du kan ikke åbne en general butik på internettet uden konkurrerer med WalMart. Hvem ønsker at gøre det?
Når de overvejer eventuelle virksomhed bestræbelser, lytte til råd for dit eget bedste. Få råd fra positive tænkere og “doom og dysterhed” tænkere. Dette vil give dig det fulde billede, og du kan træffe en informeret beslutning.
Mest af alt, give aldrig. Udvikle en ekstra indtægtskilde, som vil hjælpe dig til at betale ned gæld, er målet. Hvis vi kan alle gøre det, forbedre det globale økonomiske klima for bedst.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *